Vilken lycka!

Idag blir Hugo 17 månader och varför inte fira det med att ta sina första steg :)
Jag och Hugo var hemma hos moster Sara, kusinerna Wilma och Albin och fikade. När vi satt på golvet med Hugo o Wilma så utbrister Sara: Såg du! Jajemensan, Hugo tog sitt första steg! Detta provade han tre gånger till hemma hos dem. När vi sedan kom hem ville ju Martin se detta med egna ögon och då hör jag från ovanvåningen: Han är ju jätteduktig, nu tar han fler steg. Fram med kameran och förevigade detta stora steg med både bild och film. Nu blir det att ta fram joggingskorna för att kunna hinna med :)

Det som värmde mest i hjärtat är glädjen i hans ansikte och ögon.


Kommentarer
Postat av: Jibecke

Gratulerar finaste Hugo! Jag hoppas jag far springa efter dig snart. Tills dess, go Hugo go!

2010-09-15 @ 22:03:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0