Mycket som har hänt!

Sommaren är över och höstens mörker kommer allt närmre. Hur kunde sommaren försvinna förbi så snabbt? Vi som skulle hinna med så mkt och nu står man här med sina sommardrömmar och det tar flera månader igen innan man kan leva ut dem! Varför måste vi ha kyla, regn och blåst? Kanske man skall satsa på att bli utlandssvensk i ett varmt land. Fast då skulle man säkert längta hem till Sverige igen. Blir man någonsin helt nöjd? Jag tror inte det och är man helt nöjd, då har man ju inget att längta till :)

Sommaren har varit underbar på många olika sätt. Vi har haft en härlig(lite regnig) semestervecka på Gotland med min bror o hans underbara familj. Många varma dagar på stranden i juli, en del båtutflykter, grillkvällar med nära och kära. En del tråkiga saker har även hänt under sommaren men det glömmer vi nu och går vidare.

Hugo blir bara roligare och roligare :) Han är en riktig liten charmör. Snackar en massa som ingen förstår, tar sig fram på sitt lilla viss, social och alltid(nästan) glad.

Vi har varit nere på årskontroll i Lund för att röntga hans lungor, ta massor av blodprover och fått träffa vår nya sjukgymnast. Det som vi har fått reda på är bra men vi väntar på en del blodprover men är inte oroliga(kanske lite). Kan inte fatta att det gått 1 år sedan vi fick den hemska diagnosen Cystisk Fibros. Vill inte tänka tillbaka till Juli 2009 utan vi tänker framåt istället. Vi ser ljust på framtiden och tänker som min pappa(Hugos morfar) ofta sa "Allt löser sig"!

Jag arbetar nu under hösten i min nya "etta" och Martin är pappaledig och hittar på en massa bus med Hugo o vovvarna. Det är härligt att få träffa lite folk och få miljöombyte. Men jag älskar att vara hemma med Hugoprinsen och tänker njuta av de få månaderna som är kvar av min mammaledighet.

Nog med svammel, ha det gott i höstmörkret!



Gott med yoghurt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0