Födelsedag!!!

Jag har haft en underbar födelsedag och den startade redan igår eftermiddag då de ringde från Lund och berättade att de inte hade hittat några bakterier i Hugos blodprov. Vi väntar dock på ett provsvar på torsdag om de hittade antikroppar även denna gång. Men nu är humöret mer på topp och man har åter fått lite energi.

Måndagen startade dock inte så bra... Jag var super låg då man gick o väntade på svar från Lund och jag var helt inställd på att vi skulle läggas in. Det blev ju inte bättre av att man höll på att elda upp köket då jag satte på fel platta o eldade upp en skärbräda av plast! Vilka lågor, tur man kan lite om brand så jag slängde på den största kastrull vi har. Var lite smått stirrig efter detta så mamma ryckte ut och kom o räddade upp dagen :) Sen blev dagen bara bättre o bättre.

Imorse vaknade jag av skönsång av man o son som kom med fika o presenter. Jag fick ett pandora armband och SKÄRBRÄDOR :) Därefter satte jag o Hugge fart för att hinna överraska mamma med frukost. Det går ju inte supersnabbt att fixa till oss, först kokning av inhalatorn, träna och sen duscha, men vi hann.

Efter frukosten åkte vi till Väla för att köpa en tunika i present från mamma och så handlade jag en present till mig själv! Thaimat med hem till lunch och så var vi hemma hos mammsen hela eftermiddagen.

Nu sitter jag o väntar på att mannen skall komma hem med vitlöksplankor och sen blir det bara slapp i soffan.

En födelsedag som vändes från skit till helt underbaaaar!

Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

En händelserik vecka kan man lugnt säga ;) Visst är livet ganska härligt och så snabbt det går ner och sen upp igen. Först regn och sen lite solsken på det ;)Stort GRATTIS till dig igen, Love U



Kramisar Fia

2010-09-28 @ 20:59:01
URL: http://hugoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0