Hugo uppdatering :)

Det har varit mycket den senaste tiden så därför har jag varken haft tid eller lust att skriva i bloggen. Jag vill vara en positiv människa och då har den senaste tiden inte passat in i mitt/vårt liv. Jag hoppas verkligen att det vänder nu och man kan få svara ärligt att man mår bra och allt är toppen när ngn frågar mig hur det är!

Vår underbare chamör Caecar har fått komma till ett nytt hem som vi kände var bra för honom. En ung familj i Svalöv som älskar djur. Han har fått ett nytt namn Leo och den söte tokern lyssnar även till det. Han har fått 2 nya hundsyskon och nga kattsyskon. Han får vara med när matte är hos hästarna och har även fått sova i nya mattes säng :) Det var så otroligt jobbigt när han lämnade oss men nu ler man igen när man tänker på honom.

Conrad har varit hos en ny familj men vänt hem igen. Det fungerade inte, vilket är synd för han hade det så bra där då matte i familjen gav sina hundar gröt o leverpastaj varje morgon och han fick sova i deras säng. Nu får vi se om vi hittar en ny familj till honom och han stannar hos oss så länge...

Hugo han ler och skrattar igenom vardagen och det är så mysigt att gå hemma med honom. Har lite panik då det bara är 2 månader kvar av min mammaledighet och därefter tar pappa Martin över. Nu var det ett tag sedan han tog sina första steg men det ville han inte fortsätta med så han har den senaste tiden gått runt i huset med hjälp av väggarna :) Men i torsdags släppte det och nu går han lite då och då. Hugo snackar en massa och det är inte en tyst stund i huset, vilket är underbart:)

Ha en fortsatt trevlig helg för det skall vi!



Första teckningen som det blev ngt av.



Fingerfärgsskapande, nappen i för att inte smaka på färgen...



Men vi glömde badmössan ;)



Å, så här arg blir man när man inte får fortsätta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0