Kvällsträning

Så här kan en träning se ut:



Tittut, är ni redo och hänga med och träna?



Då sätter vi igång, först hoppa på bollen i 2minuter. Det gäller att hålla tungan rätt i mun.
Pappa och mamma får starka armar.



Sen är det dax för inhalering. Då gillar jag när mamma o pappa sjunger om små cyklar för mig.



Därefter är det tryck på bröstet...



...och högt upp i luften!



Sen börjar vi på omgång 2 som ser ut som ovan fast nu ligger vi på höger sida och i 3:de omgången är det vänster sida.

Detta gör vi morgon och kväll, och vi är nu inne i en period då det går väldigt bra :)




Kommentarer
Postat av: Sofia Andersson

Åhhhhhh, vad ni ALLA är duktiga!!!! Jag blir lika imponerad av er varje gång jag ser och hör er träna. Det är mäktigt att ni gör det 2 gånger om dagen och alltid ser ni lika glada ut när ni gör det! Men jag vet också att det inte alltid är lika roligt och att det är mycket tufft, men ni är BÄST!



Kram på er och kämpa vidare

2010-11-15 @ 21:04:14
URL: http://hugoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0