Mamma säger att jag alltid är en solstråle...

Jag kan minsann oxå bli arg, som ett litet bi. Mamma gillar bi så jag skulle visa henne vad jag går för. Jag fick inte ta kameran och är det inte jag som bestämmer på Nybovägen kanske, för det säger pappa. Han säger att först får jag bestämma sen Conrad, Caecar, mamma och sist pappa. Tror ni jag vann???


Jag vill ha!!!


Nähä, då visar jag vad jag går för då!


Men snälla mamma...


Men jag vill ju! Pappa säger ju!


Detta var ingen kul lek, kan jag få ngt annat då?

Sen fick jag leka med mamma spagettislev istället o blev en solstråle igen :)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha, ja visst är dom söta dom små bina ;) Märkligt, för här hemma tycker även Janne att det är han som kommer sist när det gäller att få lov att bestämma saker ;) Märkligt....



Snygga gardiner förresten, har du bytt i köket IGEN?



Puss och kram

2010-05-21 @ 08:33:25
URL: http://hugoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0