Äntligen sol och värme!!!

Yehaaa, äntligen värme och sol. Som vi har längtat efter detta! Trodde nästan att solen lämnat Sverige för gott. Som den hemmamamma man är åkte picknickfilten fram och smörgåsar breddes, så nu har vi varit på utflykt två dagar :) Man kan nästan ana en liten rodnad på Hugos o mina kinder.

Igår onsdag var vi med Hugos moster o kusiner på båtleket här i Glumslöv. En härlig dag med fika o lek i sandlådan. Detta var prinsens premiär med grus. Han tyckte det var mycket märkligt och efter en stunds undersökande valde han att banka med spade o spann istället.

Idag begav sig jag, Sofia, Mia och Sara med barn till Karlslundsparken för att titta på djur och fika i gräset. En mycket härlig dag. Detta kan jag och Hugo lätt vänja oss vid. Härligt att vara mammaledig :)

 
Titta kusin Wilma, jag kan oxå!

 
Albin visar hur man bygger sandslott.

 
Konstigt?

 
Jag vill oxå, men fick inte för mamma!

 
Pappas påg, gillar redan båtar :)

 
Mums med tunnbrödsrulle.


Fika är ett måste när man är på utflykt!

 
Hugomys <3

 
Mums...

Kommentarer
Postat av: Sofia

Ja, det var verkligen en helt underbar dag vi hade i Karlslund igår. Sol, värme, fågelsång, ljudet från alla små barn och helt underbara vänner :)



Detta gör vi gärna om!

2010-05-21 @ 08:39:50
URL: http://hugoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0