Snart är det dags för avfärd :)

Puh, klockan är 21 o vi har precis doppat våra ändor i soffan innan det blir dax för en liten tupplur. Klockan ringer 03.00 och då skall det sista packas ut, duschas, klä på Hugo utan att väcka honom?, blanda välling... 04.00 skall vi vara uppe hos fam Mårtensson. Skall bli så kul att få komma hemifrån ett tag, är ett tag sedan vi var iväg då vår Thailandsresan i november fick avbokas.

Dagen har gått i 190!! Vi hade Mamma, svärmor o svärfar här igår kväll och de gick aldrig hem :) Så kvart över tre gick vi o la oss och klockan sex vaknade Hugo men somnade om efter vällingen. Vid tolv hämtade jag Sofia för inhandlandet av mat men först en liten tur till Landskrona för lite shopping. Nu börjar det tokiga... Sofia skall handla kängor till sin Janne, ringer hem o han mäter sin fot, stl 41. Kanon! Då har jag gått in på H&M för att köpa mysbyxor, då ringer mobilen o Sofia undrar var jag är. Hon har glömt sitt Visa hemma o undrar om jag kan lösa ut skorna :) Givetvis men först handlar vi lite mer än vad vi skull inne på H&M och mitt Visa kort åker upp för första gången. Sen in i skoaffären o Visa kortet åker uppe en andra gång. Därefter hem till Glumpalöv för att hämta Sofias Visa kort o föra över pengar till mig. Janne provar skorna o de är för små! Janne hoppar in i bilen, Sofias mamma kommer ner för att passa barnen o vi ger oss av. När vi väl är framme på Ica Maxis säger Sofia: O nej, jag glömde Visa kortet hemma så det var att ta fram Visa kortet en tredje gång :)))

Sen har kvällen gått i packningens tecken o nu är bilen överfull, Hugo sover o hundarna är lämnade på hotell.
Gó natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0