Hundarna är tillbaka!!!

Idag har den vanliga vardagen startat. Igår skrev jag borta bra men hemma bäst, men nu hade jag lätt kunna sticka iväg igen för att mysa 24 timmar om dagen med Hugo o Martin igen. När man är borta försvinner en del oro från ens axlar och Hugos träning känns inte så betungande. Det har varit ett tomt hus under dagen men klockan sju kom Conrad o Caecar hem. Härligt med lite fart o fläkt igen. Det verkar som de har haft det bra men att de har saknat oss, mest Martin. Många pussar o mys.

Hugo har idag varit fortsatt rosslig o har feber. Jag har pratat med Lund och vi skall höras på onsdag för vidare koll. Tydligen är det mycket förkylningar, hosta o feber som går nu och Hugo skall ju oxå ta sig igenom "förkylningar". Härligt att våren är på väg så alla baskilusker försvinner!




Kommentarer
Postat av: Sofia

Jag håller med dig. Även om det är skönt att vara hemma så känns vardagen lite tråkigare när man precis kommit hem från en semester med sina nära och kära...Nu har man fått vänja sig vid att hela tiden ha sina älsklingar runt sig ;)



Kramis

2010-03-23 @ 13:23:21
URL: http://hugoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0