Fredagsmys!!!

Nu är det fredagsmys:) Vi har alla myskläder på oss o känner oss som en stor familj. Idag har det bara varit jag o Sofia som har varit ute o åkt. Det är nämligen regn, plusgrader och skittungt att åka i backarna. De små är fortfarande krassliga, Astrid kräker fortfarande men febern är nästan borta o Hugo är mkt rosslig. Vi har startat en annan penicillinkur och tränar hårt!

Igår var rena sällskapsresan som gav oss en massa skratt :)
På em var alla ute i backarna tillsammans, Martin åkte med Linnea och vi andra skiftades om i backarna. Jag bytte mina pjäxor o blev värsta skiddrottningen. Nu får de passa sig i backarna när jag kommer. Hugo provade pulkan och gillade det skarpt.



 
Linneas egna skidstil:)

När klockan var halv fem begav Sofia o jag oss av till ett spa. Det var Sofias födelsedagspresent från sin Janne. Jag fick följa med, tack Janne! Det var en otroligt härlig kväll vi fick på spaet. Vi började med vatten i begagnade drickglas, det var mkt gott tills vi kom på att vi hade tagit de använda glasen. Vi gick i kallt vatten för att få upp blodcirkulationen, duschade i tropiskt rött regn, bastade i tre olika sorters bastu, badade i en varm källa. När Sofia fick sin behandling satte jag mig i relaxen med min bok. Mkt najs!
Vi tog med pizza hem o mötes av ett härligt kaos. Alla barn var vakna o whiskeyflaskan var uppdruken???

 
Sofia njuter i ett uppvärmt rum med fågelkvitter.

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahaha, ja denna kvällen går verkligen till historien :) Vilket härligt kaos det var hemma i stugan! Vi passar alla barn på olika sätt ;)



Kramis

2010-03-21 @ 21:22:07
URL: http://hugoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0