Duktiga Jag!

I förra veckan var vi nere för månadskontroll och mina lungor lät mycket bra. Vi blev så glada alla tre(doktorn oxå). Hos min sjukgymnast fick jag träffa 2 australiensiska sjukgymnaster som var på studiebesök. De tyckte jag var superduktig när jag o Mette inhalerade och hoppade på bollen. Man gör nästan likadant i Australien, men de dunkar fortfarande barnen i ryggen, usch! De gör en otrolig resa, de skall vidare till Spanien för en världs Cf - konferans och till sist till England.

Mamma o Pappa berättade för doktorn att jag sväljer hela creontabletter och han blev glad o imponerad. Han berättade att jag har tagit över rekordet i Sverige över att vara yngst med att svälja creontabletter :) Jag är en så himla duktig kille säger mamma o pappa!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Ojojoj, vilken duktig kille du är Hugo! Nytt rekord, det är ju helt fantastiskt!!! Du kämpar verkligen på Hugo och verkar ta din sjukdom med en lite klackspark :)



Många tankar till dig från oss

2010-06-21 @ 09:52:42
URL: http://hugoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0