Släktklenod!

Nu har jag äntligen fått ärva mammas träställning till jularrangemang av ljus och granris. Mamma brukar lämna in den för att få den klädd men jag tänkte att så svårt kan det ju inte vara så jag har gjort det själv och blev faktiskt ganska nöjd :)

Då Martins hand är bruten fick jag ta tag i ljusslingorna i trädgården så nu är de på plats och det lyser så fint i trädgården. Nu kan jag slappna av i några dagar med julstök innan alla de små tomtarna skall komma fram från sina vrår.


Kommentarer
Postat av: Kitta

Sååå glad att du fortsatt traditionen! Ljusstaken är faktiskt en julklapp från mig till Ulf och Britt för många år sedan, men originalet är från vårt föräldrahem. Jag själv kan vara utan allt annat julpynt utom det julljuset! <3

2010-12-04 @ 19:34:21
Postat av: stina

Guuuums, du förvånar mig, dolda talanger!!!!!! Va fin den blev. Du det är dax för tomtarna att krypa fram ur sina vrån nu......<3<3<3

2010-12-06 @ 20:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0