Julbilder

Tänk att julafton redan är över! Det blev en lugn och mysig julafton hos min bror med hans familj och vår mamma. Det är första året på 32 år som jag inte var fokuserad på mina julklappar utan nu var det Hugos julklappar jag öppnade med spänning tillsammans med prinsen o Martin. Han fick många fina julklappar och idag har vi spenderat stor del av dagen med att leka.

Här kommer lite bilder från senaste veckan.



Pepparkaksbak hos kusinerna onsdagen den 22 december.



Det var inte så roligt att göra pepparkakor men degen var god :)



Lille julafton skulle vi fira med Hugos farmor o farfar men då farfar var sjuk så kom farmor över o lämnade julklappar. Hugo fick tillåtelse att öppna en julklapp...



Å så här glad blev man :)



Julafton börjar med varsin julklapp i sängen.



Och avslutades med mååånga julklappar hos fam Appeltofft.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0