Hugo hjälper pappa att sätta upp ett trappskydd.

Mamma o pappa tycker inte om när jag sätter fart mot trappan för att kasta ner saker på hundarna eller bara ta mig en titt. Därför har de införskaffat ett trappskydd eller vad man nu kan kalla det för att jag inte skall kunna göra som jag vill. Jag fick visa pappa hur man gör och när det var dags för träningen dök Robban upp och fick styra upp det hela så jag i lugn o ro kunde träna med mamma. Men det gick ju inte helt bra då Robban nästan blev av med sin tumme.





Åhh, vad jag kan!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Hahahaha, skruva på du Hugo, det ska börjas i tid. Och du vet ju vad farbror Janne har sagt: Att ska det dejtas någon Astrid i framtiden, så är det bäst att du kan byta olja på Opelen ;)

2010-08-20 @ 14:04:39
URL: http://hugoprinsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0