Vår studsmatta!

Igår fick jag ett telefonsamtal från hjälpmedelscentralen. De undrade om vi var hemma halv tre för att ta emot en studsmatta, detta var vi ju givetvis inte för vi var och åt lunch hos Fialoppan med töser. Jag sa till honom att sätta den innanför porten. När jag tänkte studsmatta tänkte jag en liten söt blå studsmatta som man ser lite överallt.

Vi kom hem innan halv tre och jag hade glömt bort att han skulle komma och släppte ut hundarna i trädgården... men kom på det 2 minuter innan det ringde på dörren, pust!!!

Mannen bär inte på en liten söt blå studsmatta utan en gigantisk gul studsmatta som knappt fick plats i vår hall. Jag tappade nästan hakan. Jag skickade ett mms till mannen och fick som svar: S*TAN!!!

När Martin kom hem rullade vi in den i vardagsrummet och lekte och studsade lite på den. Sen kom vi fram till att vi skall ha den i källaren tills det är dax för Hugo att själv kunna hoppa på den. Då stötte vi på ett problem, hur skall vi få ner den? Martin tog fram sin skruvmejsel och skruvade lite så den gick att vika på mitten och problemet var löst.

Denna gula studsmatta kommer vi ha mycket skoj med och den är faktiskt lite söt.




Kommentarer
Postat av: Sofia

Åh, lilla "Slugo" tänk vad skoj du, Linnea och Astrid kommer att ha på denna fantastiskt gula studsmatta ;)



Kram på dig!

2009-11-27 @ 08:44:27
URL: http://hugoprinsen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Lille gullungen så söt han är. :-)



KRAM från Jenny och Konrad.

2009-12-02 @ 17:15:34
URL: http://jennyvakt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0